Iman NY tiup belon sabun

1) Iman sekarang sudah pandai marah-marah dan merajuk. Kalau marah, dia akan jerit “dame!” sambil pukul sisi badan. Kalau ada barang, dia campakkan barang tuh. Layan sajalah video ini.

Bila air sabun dah habis, dia marah-marah. Ummi pun isilah lagi. Gembira betul Iman sudah pandai tiup belon. Perut pun dah macam Abi da…hheheheh
*dame = jangan
owari = habis

2) Sudah hampir 5 hari Iman tidak menyusu badan, selepas Abi curahkan kicap pada kantung Ummi. Iman takut tengok hitam-hitam. Esoknya, Ummi conteng dengan marker hitam pula. Langsung Iman takut untuk lihat. Susah juga. Kadang-kadang Iman merengek. Kami bagi susu dalam botol. InsyaAllah Iman yakin boleh!

333 total views, 1 views today

Entri berkaitan

Kongsikan..Share on Facebook0Share on Google+0Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn0Share on Tumblr0Pin on Pinterest0Print this page

2 Comments

  • My MAA

    January 11, 2011

    Aduh…comelnye iman….lagi marah lagi comelll…kekeke…
    itula…skang ni cuba pisah dgn susu ibu….mcm2 cara..pastu nnt kena cuba plak pisahkan susu botol…ada anak kawan aku sampai darjah 1 hisap botol…pi sekolah x isap sampai aje umah terus carik botol…kekeke…

    Reply
  • kadori-san

    January 11, 2011

    My maa,
    Sekarang ok dah. Susu botol pun dia x berapa mau.

    Mcm anak sedara aku yg baru register darjah satu minggu lepas, baru je stop susu botol. Tu pun lepas malu nfan kawan2 dia. Hehe. Kalau x lepas balik tadika thn lepas, campak beg sekolah terus landing nyonyot susu botol.

    Different child different path.

    Reply

Leave a Reply